blogger fashion

Hello blogger world!

Thursday, September 17, 2015Unknown

When I look at my old pictures from a while ago I cannot help but wonder where I managed to get that amount of courage (craziness), when it comes to my fashion choices. But oh well, there is nothing to be ashamed of. I always strived to be different and stand out and I sure as hell made sure that that also reflected in my personal style. Can't believe it took me this long to finally open a blog of my own, but I decided to share my journey with all of you, so here I am. My name is Emina and welcome to my blog on all things fashion. What can I say, I am a perfectionist and wanted to make sure I have the needed time and inspiration to make this into a real masterpiece. I hope this will turn into much more than a blog, I hope it to be a real source of inspiration and style for everybody who stumbles upon it. So before I bore you to death feel free to check out my blog and leave feedback. Hope you enjoy your stay and there is definitely many more to come.


Kada gledam svoje fotografije iz nekih davnih dana, prosto ne mogu vjerovati koliku količinu modne hrabrosti, ili ti ga ludosti, sam posjedovala, a to me naravno prati i do današnjeg dana. Ali dobro, i to je za pohvalu, nije lako biti drugačiji i isticati se, a svakim životnim korakom upravo to pokušavam, što se može vidjeti i u mojim modnim izborima. Odlučila sam da sve to podijelim i sa vama, pa eto, konačno sam tu u svijetu blogerica. Ja sam Emina i želim vam dobrodošlicu na moj blog gdje je sve vezano za modu. Šta drugo reći, osim da sam veliki perfekcionista, pa sam odlagala ovaj korak sve dok nisam bila sasvim sigurna da imam potrebno vrijeme i inspiraciju da ovaj blog pretvorim u nešto fenomenalno. Nadam se da će ovo da postane mnogo više od samo bloga, mjesto modne inspiracije za svakoga ko se nađe na njemu. I prije nego vas ugušim svojom pričom, pogledajte sami i naravno ostavite feedback. Nadam se da ćete uživati.




xo, Emina



You Might Also Like

2 comments

Popular Posts

Flickr Images

Contact Form